Mer redo för hösten.

Igår fastnade jag på bild. Då insåg jag plötsligt vilken solblekt och tråkig nyans mitt hår hade.
Jag dök genast ned i min byrå där jag fann en "mellanbrun"-toning.
Fyrtio minuter senare såg jag ut såhär istället.
Nu känner jag mig mycket mer höstig och fin.
 
Jag är en person som ofta får sådana där plötsliga anfall. Det kan vara alltifrån ommöblering och byte av gardiner till suget av att sticka eller byta hårfärg. När jag väl har blivit sugen på det släpper det aldrig. Därför kändes det så himla bra när jag fann paketet med toning längst in i byrån igår kväll.
 
I fortsättningen ska jag nog försöka se till att det alltid finns "anfallsutrustning" här hemma. Bara därför måste jag svänga förbi sybutiken och införskaffa lite garn. Mitt stickningsanfall brukar nämligen infalla i samband med att graderna sjunker utomhus. (Just nu snöar det.)

Kommentarer
Postat av: Frida

Och fint blev det ♥

Svar: <3
miialis.blogg.se

2012-10-16 @ 16:16:10
URL: http://accordingtofrida.blogg.se
Postat av: Frida

Ååååååå snöar det hos er?!? Så avundsjuk jag blir!!!
Hihi känner igen mig i det du skriver. Min spontanitet brukar också ta överhand rätt ofta. Härligt!

Kramar

Svar: Ja, det har snöat hela dagen och ikväll när jag skulle köra hem från jobbet så var bilen snötäckt. (Jag glädjs ej av snön..) :)
Haha, ja, det är härligt!

Kram!
miialis.blogg.se

2012-10-16 @ 18:26:37
URL: http://www.septemberbacken.se/
Postat av: Hannah Eriksson Engman

Så himla vacker <3

Svar: Taaack fina Hannah! <3
miialis.blogg.se

2012-10-21 @ 22:16:02
URL: http://rosaacykel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0