En sann vän är en sällsynt fågel

"Det glädjer mig att min vän, Min! Har vuxit upp och blivit så snygg! Miriam du har alltid varit snygg, men vem kunde veta när du sprang där på ängskolan mellan våra klassrum och spana in "snyggkillarna" i min klass med magtröja, att just du skulle bli en sån förståndig och vacker kvinna! Snart är vi 18, förstår du? 18! Ne jag förstår det inte heller.. Men inte ska vi panika för det! Vi har massa roliga stunder framför oss. Vi har våra minnen, men vi ska skapa mer av dom. Så vi kan sitta där med våra tekoppar när vi blir gamla och tänka på våran uppväxt. Hur bra vi har haft det, men även motgångar som man måste gå igenom för att sedan se det ljusa. Undra vem jag hade varit om inte vi två hade börjat umgås och blivit så bra vänner! Du är verkligen min "bästa vän", den perfekta vännen. Ingen press i vänskapen, vi har vuxit upp och blivit olika men samtidigt så lika. Du inspirerar mig verkligen min vän. Saknar dig i mängder, puss på dig <3"

Denna kommentar fick jag i ett tidigare inlägg av Felicia. Åh, en sådan kärlek jag känner till denna dam! Jag vet inte vad jag ska skriva... Jag älskar henne.

Jag älskar dig Felicia, du är en sällsynt fågel.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag älskar dig min fina! <3

2011-03-02 @ 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0