Kvällspyssel


När jag kom hem från jobbet(Sommarjobbar som Djurskötare på min skola) fick jag ett ryck och flyttade smådjurens utehage.

Min tanke var att de skulle få hinna äta av det höga gräset innan pappa kommer med gräsklipparen.

Klöver är det bästa Elsa vet, så nu lever hon i paradiset.

Louie hade himla roligt med sig själv.

Tittut! Marsvinen är också ute, men de gömmer sig för den där svarta stora besten som betraktar dem...

Louie alltså. Han kanske ser farlig ut i deras ögon, fast han vill mest bara vara bästis med allihop!

Kommentarer
Postat av: B

Jaha så du fick jobb på skolan! Du och vem mer? :)

2011-06-29 @ 23:28:57
URL: http://beatricc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0