God morgon/middag/kväll/natt!

Min dygnsrytm har aldrig varit så vrickad som nu. Klockan tre på nätterna börjar jag bli trött, ungefär halv fem släcker jag ner för att sova. Sen vaknar/blir jag väckt vid 11-12 dagen därpå. Så har det varit i ungefär en vecka nu.
Men igår kände jag mig trött redan klockan 22, så jag gick och la mig. Vaknar alldeles pigg och utvilad! Ser då att det är mörkt utanför fönstret, så jag kollar på klockan och märker att den bara är 01.30. Det var bara att lägga sig igen då. Vaknar igen, denna gång med huvudvärk, fortfarande mörkt ute, kollar på klockan, 04.15... Denna gång var det svårare att somna om. Sista gången jag vaknar är klockan halv nio, denna gång stiger jag upp och möter en mamma med förvånad blick. Vad gör du uppe NU?

Som rubriken lyder...
God morgon!
God middag!
God kväll!
God natt!
Inge vidare ordning på mig, så God förmiddag på er!

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

kul att du ville vara med :) hör av mig när en vinnare har dragits!

2011-01-05 @ 23:44:49
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe, kika in och se om det blev du! :)

2011-01-06 @ 19:47:13
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0