Tre nyanser av grått


Det senaste året har jag överraskat mina frisörer varje gång jag kommit dit och berättat vad jag vill göra. Jag har alltid haft så här långt hår...

Efter flera månaders fundering bestämde jag mig för att klippa mig så här! Frisören pep av glädje för att hon skulle få klippa så mycket.

Efter det vågade jag mig på denna frisyr. Även här blev frisören glad över att få göra en så stor förändring.

Dagens fundering lyder alltså: Hur ska jag klippa mig härnäst för att fortsätta på min göra-alla-frisörer-glada-trenden? Med tanke på min korta hårlängd återstår bara att raka av mig allt...Hmm.

Kommentarer
Postat av: B

Haha jamen gör du det, raka av alltihopa! ;D

Nej men du passar ju allt lilla Miriam, bara vraka och välja för dig som gäller!

2011-02-21 @ 22:49:44
URL: http://beatricc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0