Papperstrassel i Kategorivärlden

Jag känner att jag behöver fixa till mina kategorier, men jag vet inte riktigt hur. Just nu har jag:
Allmänt - Som jag inte tycker om.
Dikter och citat - Denna är bra och får stanna.
Fina detaljer - Kanske borde byta namn?
Husdjuren - Kanske borde delas upp till Hundarna och Marsvinen(?)
Kärlek - Svårt definition... Jag tycker att så mycket är just "kärlek".
Mat o Bak - Denna får nog också stanna.
Miriam reflekterar och konstaterar - Lite svår definition här med, men får nog stanna. Eller byta namn.
När jag var barn - Jag borde skriva mer i denna för att den ska få stanna.
Pyssel - Ja, den är väl bra...eller?
Vardag- Min version av "Allmänt". Ifall det är ett blogginlägg som inte passar in i någon särskilt kategori hamnar det här.

För er som hängt med ett tag, har ni några tips?
Bör jag har fler eller färre? Ta bort någon eller lägga till? Ändra eller låta vara?

Jag behöver i alla fall en kategori för skolan. Bilder på djuren som finns där och knäppheterna vi sysslar med där.

Hjälp mig nu så att jag blir glader!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

jag ska också fixa med mina kategorier snart tror jag :D



sv: det blir nog vila för min del. Jag tror att söndagar är till för att ladda inför kommande vecka ^^ Vad ska du hitta på i veckan?

2011-04-10 @ 15:52:43
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Ida

Hej!

Säljer nu sommarens(förmodligen)snyggaste klänning! Då den inte riktigt passade på mig, gör det ont i mig att behöva göra mig av med den, för den är riktigt snygg. Den var tänkt som min studentklänning, och passar därför perfekt för studenten/avslutningen. Men även till en brun kropp och partykvällar i sommar. Kolla in blogg för bilder:)

2011-04-10 @ 18:56:43
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0