Grubbel grubbel

Jag har funderat på det här en del. Hur privat ska/kan man vara på en blogg?
Jag vet inte riktigt själv var jag har min gräns än. Ibland känner jag att det inte spelar någon roll om jag skriver ner mycket egna tankar och känslor för vad gör det om hundra år. Och samtidigt slår det mig att allt som jag skriver här, alla bilder jag lägger ut, de stannar här på internet och kan användas av vem som helst. Plus att jag ger ut en stor del av mig själv till människor som jag aldrig träffat.

Jag tycker om att skriva, skriva om känslor. Det behöver inte vara just kärlek utan vänskap, hur vardagshjältar smittar av sig, min kärlek till djur, hur hela jag fylls när jag får se allt det vackra i naturen.
Jag skriver gärna berättelser, gärna små detaljer som verkar vara som utdragna ur en roman. Men hur mycket kan man dela med sig på internet? Vad bör man hålla för sig själv?

Svårt att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0