'Cause you are my medicine, when you're close to me

Det är inte alltid bra att fundera för mycket. Ibland när det händer mig och jag behöver muntras upp tar jag fram anteckningar som jag skrivit ner en gång i tiden. Där finns ibland citat som jag tyckt extra mycket om som någon sagt. I detta fall var det min allra bästa tjej Felicia som sagt så här till mig:


"Om någon tar dig ifrån mig så kommer jag lägga mig på dödsbädden"

 

Haha, mig gör det glad i alla fall. Felli släpper mig inte! Vackra tjej jag saknar dig!

 


Kommentarer
Postat av: Beatrix

ingen snö här inte! :) bor i borås.

2011-04-09 @ 22:23:06
URL: http://beatrixmix.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha! Så sant som sagt! <3

2011-04-10 @ 10:16:35
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: haha idag ser jag dem konvexa!!! :P



Ska du göra något trevligt idag? Eller är sjunde dagen vilodag? ^^

2011-04-10 @ 12:37:15
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0