Skokärlek.

För några veckor sedan gick jag in på en skobutik i Luleå och dog skodöden, kikade ner i min då ekande plånbok och suckade tungt. Jag var så kär att jag, när jag kom hem, sökte upp skorna på Internet bara för att kunna titta på dem. De perfekta sömmarna, den svarta matta ytan och den utmärkta balansen mellan rejäl känga och nätt feminimt.
Jag studsade av lycka då jag såg att de även fanns i Boden. Då och då kikade jag in i butiken för att testa dem. Eller bara hålla och klappa på dem och intala både mig och de att det snart skulle bli vi.
 
gif online creatorOch se nu! Det blev vi!
(1000 kronor fattigare, märke Roots)

Kommentarer
Postat av: Frida

Fiiiiina!
Kram

2012-10-16 @ 18:26:55
URL: http://www.septemberbacken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0