Murgrönecykel och studentsnack.


Titta vad jag hittade på loppisen idag...

en cykel i guldram, full i murgröna, för fem tior. Fint fynd!


Ni förstår inte hur mycket jag saknar bloggen. Nu är den värsta stressen i skolan över och jag börjar känna mig mänsklig igen. Jag har bara ett större prov och en inlämning kvar. Sen sen sen är det snart studenten! Åh vad jag längtar!

Jag har balklänning redo (som jag har fått låna av min kära vän Fanny) och skyhöga skor till det. Idag köpte jag även lite smycken som jag ska ha till. Angående studentklänning har jag inte bestämt mig ännu, men jag funderar på att ha på mig en som jag har sytt själv. Studentmössan ligger och väntar och får mig att le varje gång jag ser den. Snart är det studenten, pepp pepp!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh visst är det underbart att det snart är student! Längtar! Och efter ett välförtjänt sommarlov väntar nya äventyr och ett nytt steg i livet. Tagga!



Får man se några bilder på balklänningen och studentklädda dig sen? Så spännande!



Många kramar <3

2012-05-27 @ 14:23:00
URL: http://www.septemberbacken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0