Premiärdoppet avklarat!


Igår tog jag och syster första doppet för i år! (Jag skall inte tillägga att den tredje systern hunnit doppa sig innan vår ankomst) Det var i alla fall äckligt kallt, men som alltid, skönt efteråt.

Nu har äntligen ljuset i den eviga tunneln börjat uppenbara sig. Efter all stress och press som denna vår har inneburit... Äntligen säger jag bara! Jag gjorde bort det sista provet idag och har nu bara EN liten inlämning kvar, sen är jag klar med hela gymnasiet! Det känns så galet skönt!

På onsdag kommer vi treor att ha mösspåtagning på skolan och senare mot kvällen blir det gemensam middag eller ut och festa som gäller. Då hänger kameran med, så bilder kommer!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0