Kvällshumor av bästa(sämsta) kvalité

Jag hatar dig Frida. Du vet att jag avlider av att läsa texter utan stor bokstav, med mycket felstavningar och utan punkter! Och så skriver du såhär:

"Okej, eftersom att du ber om det.

hej ja heter frida o ja tkr om hästar fast nt så stora hästar ba små hästar för dom e nt så farliga som stora hästar. ja tkr om killar, min kanin, min hund o ja vill ha en häst när ja blir stor. ja hatar elaka mäniskor. ja har blont hår o långt hår. min favvorit färj är grön man kan tro att min favvorit färj e brun för ja gillar bruna hästar men så e de nt men ja gillar att lesa din blogg den e jätebra tack."


Därför länkar jag nu din blogg fem gånger så mycket. Frida Frida Frida Frida Frida
PLUS en bild!

Se så skamsen hon är nu.


(Det är nog bara du och jag Frida som tycker att det här är kul. Som vanligt.)

Kommentarer
Postat av: Frida

Bara du och jag, hela tiden!

2011-09-12 @ 07:14:38
URL: http://accordingtofrida.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra humor tycker jag ;)

2011-09-14 @ 17:50:38
URL: http://www.septemberbacken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0