Före vs. efter

Minst två gånger per år får jag en ny hund...men namnet Louie består. En tid kan den se ut så här...



Och sen, efter 5 timmars arbete får jag plötsligt en ny hund som då istället ser ut så här...


Han till höger

Kan det vara samma hund?

Ja.

Det är konstigt, jag upplever att han blir mer lydig när han är kortklippt. Jag vet inte, men det kanske kan bero på att jag lättare kan få ögonkontakt och ser hans kroppsspråk tydligare.

Eller så är det tack vare pälsrensningen ur öronen, mitt budskap(kom hit! stanna!) når enda fram. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, så söt han är! Han går från charmig björnunge till en sexig hunk! Hohoho. Uttrycket "hoho" använder jag nu förtiden hela tiden, undra vars jag har fått det ifrån? Hoho

2011-03-17 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0