Midsommar


Det var midsommar. Jag och mamma gick och satte oss i restaurangen på båten.

Där ett finskt dansband spelade live.

Och gamla par dansade för fullt.

Solnedgången var magisk.

Jag kunde inte sluta le, jag var totalförälskad i alla fina par som dansade. Tänk att inte dagens ungdomar kan det...

Jag dog lite. Dog av det goda wienerbrödet, dog av alla fina danspar, dog av den fina solnedgången och av den fina känslan av att sitta där, på midsommar, och prata minnen och pojkar med världens finaste mamma.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag äääälskar wienerbröd! Håller fullständigt med om att det är så mysigt att se gamla människor dansa. Synd att inte ungdomar gör det längre. Själv dansar jag bara balett men till hösten ska jag ge mig på någon pardans. Blir dock något med fart typ jive eller jitterbugg :)

2011-06-28 @ 19:53:48
URL: http://www.septemberbacken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0