Nyårsfirande

Kvällen började med middag hemma hos Fanny med dessa personer. Sebbe, Fanny, Elsa, Cornelia, Filippa(bakom) Jonathan. Vi fick alla en varsin lapp med vårat namn på och ett uppdrag. På min lapp stod det:
Miriam: Presentera dig med namn, adress, ålder och gymnasieutbildning.
Det var pinsamt och väldigt annorlunda att inte släppa den andres hand efter att ha sagt sitt namn och istället fortsätta berätta om allt som stod på min lapp. Men det var superkul! Bra första intryck på Fannys vänner! Haha!
Några minuter innan tolv gick vi ut för att titta på alla fyrverkerier
och räknade ner till tolvslaget
Nyårspuss!
Fingrarna frös halvt ihjäl, men alla var glada och pepp ändå!
2011 firades med champagne(självklart alkoholfritt för mig)
Det här var första gången jag har haft kul som nykter bland onyktra människor. Det är ovanligt att bli accepterad eller "vara en i gänget" när man är nykter. Men här var det ingen som dömde. Jag hade inte kunnat få en bättre start på detta år! Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0