Detaljer ur mitt rum

Här är en liten smygtitt på vad som finns i mitt rum...

Min tavelvägg+spegel. Allt som hänger här är från olika loppisar och kostade cirka en tia styck. I den vita ramen högst upp bor fina dikter och citat som byts ut då och då.

Till vänster står mitt skrivbord som jag ärft av min farmor. Här sitter jag vid datorn eller skriver, tecknar och pysslar. Den lilla svarta ramen som står bakom datorn är en bild på mig som liten och min farfar. Allt på den här bilden, förutom datorn, tidningarna och böckerna är second hand.

Här är min älskade stringhylla som jag också ärft av farmor. Den byter innehåll rätt ofta. Men några saker som har permanent boende där är bl.a min spargris som jag fick när jag var 4-5år, bilden längst ner i mitten på mig som bebis och farmors jättegamla romaner som står längst ner till höger.

Det var det med det! Några funderingar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0