Plötsligt händer det

Igår planerade jag att om jag vaknar tidigt imorgon så ska jag ut och jogga. Det är en usel överrenskommelse med mig själv med tanke på att jag är morgontrött. Men det är ju alltid skönt att låtsas att man har självdisciplin...
Men plötsligt händer det! Felicia ringer mig 8.30, glad över en lyckad arbetsintervju(hon hade glömt att jag var ledig). Med glädje över hennes besked vaknar jag till liv och måste därför dra mig ut på joggingturen.

Nu i efterhand känns det skönt! Det bästa som finns efteråt är frukosten som i mitt fall bestod av det på bilden + fjolårets blåbär och knäckemacka.


Mitt i min frukostnjutning suckar pappa: Åååh!
Jag: Vad?
Pappa: Men ser du inte?! Golvet!
Leriga tassavtryck fyller hela golvet från hallen, genom köket ut i vardagsrummet.
Jag med retfullt leende: Ja? Visst är det härligt att ha hund?!
Pappa med något butter stämma: Ja, det är ju det.... suck

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan tänka mig det!



Haha håller verkligen med dig, men visst känns det alltid bra efteråt när man kommer in efter en joggingrunda, men att det ska vara så svårt att komma ut..?!

2011-04-08 @ 15:44:41
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/
Postat av: Ida

Tycker du? Bara en som sagt att han är lik mig förutom du då :p Haha, jag tycker han är en kopia av Jon!



Jag hade minsann också behövt fara ut och jogga, men har sjukt dålig självdisciplin när det gäller motion haha :)

2011-04-08 @ 17:28:14
URL: http://lillidan.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja och bege sig ut ;). Det borde finnas något knep för det där..

2011-04-08 @ 18:14:16
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0