Tre bloggar

Eftersom jag inte är så flitig i att uppdatera här så tänkte jag bjuda på tre bloggar som jag tycker extra mycket om. Först ut:

UnderbaraClara som är min absoluta favorit! Hon bor nästan lika högt upp i sverige som jag. Hennes blogg handlar mycket om loppisfynd, klänningar, pyssel, åsikter och hennes hund Melker. Hon blir alldeles snart mamma också! (Jag brukar drömma "tänk om hon kunde vara Min vän..." Men det säger jag inte högt.)

Det här är Elsa hon bor i Stockholm med sin man Vargen och katten Mira och äger inte ett enda par byxor. Den här bloggen handlar alltså mycket om klännigar och röda läppar. Hon bjuder på många fina bilder.

Och Niotillfem, Sandra heter hon som skriver denna blogg (och är en kompis till Elsa). En super söt tjej som precis har flyttat till New York. Hon klär sig bara i klänningar och kjolar, skriver om kärlek och visar alltid massvis med fina bilder.

Läs och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0