Att låtsas att sommaren är här.


Igår slutade jag tidigt och det var nästan sommar utomhus. Därför la jag mig ute på studmattan på direkten.

Jag bunkrade upp med vatten och choklad, dagbok och svenskahäfte. Det var ingen äkta sommarvärme så sovsäcken var perfekt för den kyliga blåsten. Jag läste igenom hela häftet och njöt av den stekande solen.

Sedan kom Tindra och lekte så där lagomt sofistikerad med nosen i vädret och försökte både lägga sig över mina papper och sno min choklad.

Dagens
- Det har snöat HELA dagen.
+ På grund av vädret har jag tvättat ALL min smutstvätt och pluggat idag.

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Det låter som en härlig stund!

2012-05-15 @ 12:01:33
URL: http://queenofkammebornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0