Bästa dagen på året.

Varje år har vi en klä-dig-som-du-vill-dag då alla på hela skolan, elever som lärare, klär ut sig. Jag tror bestämt att det är den bästa dagen på hela året. Alla blir så himla glada och pepp! Imorgon är det dags igen och jag hade ingen aning om det fören för någon dag sedan, så jag har inte haft så lång betänketid. Men jag köpte i alla fall en peruk idag efter att jag slutat skolan och får helt enkelt improvisera till en utstyrsel med de kläder jag har hemma.

Här nedanför ser ni de två föregående åren på Grans utklädningsdag.

2010

Första året var jag fransk mimare. Lite av ett handikapp för mig som är så pratglad. Men trivdes väldigt bra ändå.

2011

Andra året var jag Pippi Långstrump. Jag köpte två skjortor på second hand som jag sydde om till Pippi-kläder. Framför mig står Frida som Charlie Chaplin.

Jag längtar tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0