Dagens detaljer.

Jag har fått höra hela dagen om hur bra clowndräkt jag lyckats fått tag i. Det värsta är att det enda jag har köpt är peruken. Allt det andra hade jag redan hemma, haha!

 

Skjortan - Monki

Flugan - pappas gamla

Kavajen känner ni igen, Kupan

Gubbskorna hittade jag ju igår ( <3 )

Byxorna har jag aldrig visat er men de köpte jag för ganska länge sedan på Kupan. Varför? Jo, de var helt enkelt för charmiga för att hänga kvar där. Och se, de är ju perfekta clownbyxor!

 

Jag trivdes himla bra som clown. Det vill jag göra om!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Så bra utstyrsel!!! Så festlig fin underbar du verkar.

2012-05-03 @ 23:30:35
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0