Fetisdagen är en bra dag.


För en vecka sedan var det fettisdag. Jag som inte tycker om semlor(gillar varken mandelmassa eller den extrema mängden grädde som semlor innehåller) bestämde mig ändå för att baka egna.

Lockets form kännetecknade innehållet. T.ex. innehöll hjärtlocken egengjord kokosmassa blandad med mörk citronchoklad +grädde. Andra former innehöll sylt, eller bara (den otroligt goda) kokosmassan.

Jag vet att ni semleälskare nu grymtar och tycker att Detta är Inte semlor. Jag vet, det Ska vara mandelmassa och mycket grädde, jag förstör tradition, men gott var det!

Kommentarer
Postat av: Lina Sandström

Såg gott ut som faaan iallafall!

2012-02-29 @ 18:50:25
URL: http://wannabegreyelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0