Ett känslopaket kommer lastat.


Hela jag är ett känslopaket just nu. Jag har olika sinnesstämningar från dag till dag, från timme till timme. Tanken på skola och rester gör mig helt matt och jag får ingenting gjort. När skolstress lämnar mitt sinne för en stund drömmer jag mig bort till framtiden. Då blir jag glad och peppad för ett tag. Sedan råkar Skinny love - Birdy spelas samtidigt som tankar om kärlek och minnen snurrar och en ledsen vän söker tröst någonstans i kärlekens fördärv. Då gråter jag och måste spela Skinny love och Lucky now på repeat. Den ena efter den andra, om och om igen.

Just nu är jag glad. Det är tre minuter kvar tills nästa timme. Vi får se hur det blir då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0