Ur telefonen.

Hej alla fina som ÄN kommenterar och besöker bloggen. Jag drunknar i rester, prov och rapportskrivningar. Nu kan ni även följa min Instagram där jag heter miiali. Så här har livet sett ut genom ifånen och Instagram på senaste:




Fanny kom upp från Stockholm och vi äventyrade i fem dagar och jag köpte nostalgi-tuggummi.

Jag umgicks med de tre F:en (Fanny, Felicia och Frida) på en och samma gång!!

Samma kväll klättrade vi upp på ett berg med världens utsikt, berättade spökhistorier och grillade marshmallows och halloumi.

Jordglob och äppelskalarkonst.

Långa hundpromenader och poserande pudlar.

Goda frukostar och löparrundor.

Hela gänget ville följa med och dryga håltimmar i skolan.

Havregrötsmiddag och Disneykväll med Frida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0