Dagen i bilder

10.10 mötte jag upp Fanny på pendeltåget mot stan.
Medan hon testade kläder flummade jag med kameran.
Fanny fann en vän.
Inne på NK gick jag till MAC för att testa ut ett läppstift. Rött, matt och torrt var mina krav.
Sen gick vi och köpte en smootie och ställde oss i solen.
Jag fascineras alltid över alla fina byggnader i Stockholm.
Urban outfitters, som är en gammal biograf, är den vackraste butiken någonsin.
Vi gick på Vapiano för lunch. Bästa pasta/pizza/salladsrestaurangen med färska örter på borden.
Sen åkte vi hem igen! Bra dag.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vill också vara i Stockholm! Fubbis :D

2011-09-02 @ 23:09:37
URL: http://rosaacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0