Åter i norr


Nu för tiden åker jag sällan flyg. Eftersom att jag inte brukar ha någon särskild tid att passa så är det bättre att ta buss eller tåg när jag ska ner till Stockholm, ur miljösynpunkt.

Men när jag väl åker flyg känner jag mig som ett barn.

Jag älskar molnen, att åka igenom dem och att sitta och titta ner på husen, bilarna och havet som blir mindre och mindre och mer lik ett leksakslandskap.

Så himla fint!


Nu är jag tillbaka i norr igen. Imorgon kommer jag att behöva utstå mobbing för min stockholmska dialekt. Jag får se hur lång tid det kommer att ta att vänja om sig igen. Hoho

Kommentarer
Postat av: Lina

trevlig blogg du hade (:

2011-09-07 @ 16:31:01
URL: http://iamelsy.blogg.se/
Postat av: Maria

O tänk att över molnen skiner alltid solen, det är ju fantastiskt ^^ Mysig blogg <3

2011-09-07 @ 22:46:03
URL: http://skogskojan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0