Därför.

Hej bloggen, jag har inte glömt dig. Lovar. Jag tänker på dig varje dag och vill så hemskt gärna skriva men...
- min dator strejkar och jag har inga bilder.
- tröttheten är enorm.
- kameran ligger oladdad i en låda på grund av det ständiga mörkret.
- inspriationen ligger på noll, helt enkelt.
(En gammal bild på mina snömonster)
En sammanfattning av hur livet fortskrider;
- Mörker påväg till skolan.
- Jag kör megamycket bil.
- På skolan gullar vi mest med fika, film och bakning.
- Mörker påväg hem från skolan.
- Trött. Glad. Rastlös.
- Kramar, pussar och hoppar i snön med vovvarna.
- Tvättar och packar till Stockholm.
PS. Ni är bäst som fortfarande kikar in här! DS.
Hej bloggen, jag har inte glömt dig. Lovar. Jag tänker på dig varje dag och vill så hemskt gärna skriva men...
- min dator strejkar och jag har inga bilder.
- tröttheten är enorm.
- kameran ligger oladdad i en låda på grund av det ständiga mörkret.
- inspriationen ligger på noll, helt enkelt.
En sammanfattning av hur livet fortskrider;
- Mörker påväg till skolan.
- Jag kör megamycket bil.
- På skolan gullar vi mest med fika, film och bakning.
- Mörker påväg hem från skolan.
- Trött. Glad. Rastlös.
- Kramar, pussar och hoppar i snön med vovvarna.
- Tvättar och packar till Stockholm.
PS. Ni är bäst som fortfarande kikar in här! DS.

Kommentarer
Postat av: B&L

=)

2011-12-20 @ 01:20:58
URL: http://beckaliza.blogg.se/
Postat av: O

Du måste tänka på miljön, cykel eller hundsläde är way more passande. Speciellt om man bor i en by ;)

2011-12-20 @ 11:22:44
URL: http://hjortberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0