Fjällräven


Äntligen äntligen är jag ägare till ett par rejäla allroundbyxor. Jag vet inte hur länge jag har vela ha ett par. Men så idag när jag besökte Hägglunds för att kolla efter ordentliga strumpor och andra viktigheter till vårt projektarbete lät jag mig testa dessa, bara för att. Jag blev kär med en gång. 1599kr, borde sviiida. Men icket. Jag tror att de kommer vara värd varje krona.

Jag plockade med mig en kaffepanna(vattenpanna i vårt fall) och en morakniv också. Nu börjar jag känna mig relativt klar inför vildmarksliv.

Tvåtusen kronor fattigare, tiotusen gånger gladare!

Kommentarer
Postat av: Felicia

I like you´r Butt!;) <3

2011-08-11 @ 22:46:51
Postat av: B

Sv: Ja Miriam! Det är jag äntligen! ;)

2011-08-12 @ 03:14:14
URL: http://beatricc.blogg.se/
Postat av: Frida

Sådana kläder är galet dyrt men även om man blir ruinerad så är det värt det. Väldigt fina byxor! :)

2011-08-13 @ 18:00:15
URL: http://www.septemberbacken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0