På återseende


Imorgon kommer min käraste vän Felicia på besök. Vi ses allt för sällan, men när det sker är det som att vi fortsätter från där vi var senast. Vi är ett bra exempel på vad jag anser att äkta vänskap handlar om. Vi vet var vi har varandra. Ibland hörs vi inte av på flera veckor, ibland t.o.m månader. Men inga sura miner för det, tvärtom! Det blir ett kärt återseende, vi ligger och pratar till klockan fyra på morgonen om allt som vi har missat från varandras liv, vi bakar våra kladdkakor, tar långa promenader med hundarna, testar varandras kläder och skrattar tills vi kiknar.

Visst är hon fin min Felicia. Jo, men visst!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jaha okej, ja men intressant och inressant. Inte vet jag om min blogg är speciellt intressant inte, men det är roligt i varje fall! ;D /Bea



Det går ju inte fylla i fälten med namn och grejer!

2010-12-01 @ 21:59:26
Postat av: Lit de Parade

Låter härligt!! :-)



M @ Lit de Parade

2010-12-03 @ 13:41:55
URL: http://www.litdeparade.se
Postat av: Felicia

Jag älskar verkligen dig oerhört! Du gör mig glad firren=)

2010-12-03 @ 20:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0