Senaste fynden!

Jag är vanligtvis inte rosa men köpte ändå detta söta linne (20kr), plus ett liknande fast i vitt. 
Men bäst(!!!) av allt. När jag stod och rotade bland prylar hör jag hur en kvinna kommer in i butiken och frågar personalen om hon kan komma in och lämna lite grejer. "Lite kläder, en jordglob, skor...". Jag gick sedan fram till kassan och frågade om jordgloben. Självfallet skulle jag få köpa den. För fem tior blev den min. Äntligen!
Nu lyser hela världen mig till sömns om kvällarna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, har också en jordglob och den är helt fantastisk!!!

2012-04-05 @ 09:09:05
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh, älskar den stickade linnet!



Och en jordglob för 50kr - lagom pris! Var i Umeå häromdagen, där ville Röda korset ha 500kr för en jordglob. Vilket är rätt så mycket i överkant om du frågar mig.

2012-04-14 @ 22:34:04
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0