Jag skyller på vädret.


Bloggbrist beror på bildbrist som beror på fotoväder-brist.

Så äre.

Vädret är verkligen i tråkigaste laget. Ständigt mulet, ruskigt och kallt. De fallna löven har blivit bruna och ingen snö är i sikte. Vilket medför att hela världen är mest grå.

Detta drabbar bloggen och min inspiration till blogginlägg men inte stoppar det Miriam inte. Jag har verkligen haft fullt upp hela veckan; Fem körlektioner inom loppet av tre dagar, nattsliga äventyr med goda vänner, fyra timmars sitta-på-fik-med-grundskoleklasskamrater-och-prata-minnen, timtal långa nattsamtal i telefon med det fina skrattet, spontanfilmkvällar och sånt.

Annars sitter jag mest nedbäddad med tusen kuddar och puffigt duntäcke.

Livet är rätt hektiskt, underbart, stressigt och fint på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0