Lycka är att finna fynd!

Trots att vi var där(på loppisen) för att sälja fika så hann jag med att fynda lite själv.

Tre plånböcker. Varför TRE? Ja, alla var ju så fina och billiga. Den till höger, under den lilla fick pappa.

Den stora, den jag kommer att använda flitigast har fint spänne och tusen fack.

Made in Sweden
står det stämplat på baksidan. Fint bara det.

Sen fann jag en söt liten ram för en femma.

Men porträttet i den var redan så fin, så den får stanna där ett tag till.

Sist men inte minst fann jag en virkad krage att ha till en fin blus/klänning.

Lycka är att finna fynd!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så fina saker! Väskor och plånböcker tillhör nog de saker jag kan titta längst bland. Ramen och porträttet var också galet fint. Ett par sådana kragar har jag också hemma. Jättefint!

2011-05-30 @ 15:05:41
URL: http://www.septemberbacken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0