What a beautiful day!


I söndags satte jag mig lite hastigt på en buss mot Sunderbyn.

Där bor en fin tjej vid namn Felicia. Vi(hon) packade iordning en matsäck och fixade skotern.

Jag posade mest(som vanligt) och ville se tuff ut medan hon gjorde allt det vettiga.

Felicia hade en så fin typisk skotermössa så jag ville vara likadan. Jag rotade runt i deras källare...

och fann den här! Större mössa har jag aldrig skådat! Och varm var den!

Vi körde runt på isen och hittade en perfekt fikaplats i lä och solen varmde bra.

Förutom att fika och köra runt som galningar så flummade vi och skrattade en hel del!

Jag tror bestämt att det var den bästa dagen på länge!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag säger desamma! Den var underbar, jag vill skratta sådär mycket igen! Vi måste göra om det hjärtat :)

2011-03-10 @ 19:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0