Hundtassniffar'n

Jag kan tänka mig att människor tycker att jag är en konstig och rätt extrem djurmänniska. Folk klassar nog mig lite till katt-tanterna. Äldre damer som har 15 katter och hela deras ekonomi och liv kretsar kring deras spinnande älsklingar.
Jag håller inte med om att jag skulle vara som en kattgalen tant men det är inte långt ifrån. Några knäppa saker med mig, det folk brukar reagera på är bl.a

  • Marsvinsrumpor är bland det gulligaste som finns. Hur de vankar och vickar på stjärten när de går.

  • För att inte tala om marsvinsläppar!
  • Jag pratar alltid högt med mina djur med påståenden och frågor som om de skulle svara mig.

  • Jag gillar hur hundtrampdynor luktar.
  • Jag handlar hellre "klappar" till mina vovvar än min familj.

  • Tindra luktar gott på kinden, manken och bakom örat.
  • Djur tröstar mig bättre än någon annan människa kan göra.

  • Louie har världens bästa pussläppar.
  • Jag tycker i det stora hela bättre om djur än människor.
Detta var bara några fåtal exempel. Det finns fler knasigheter, många fler.

Kommentarer
Postat av: felicia

You did it! Good girl

2011-03-31 @ 08:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0