"En vacker, ung flicka har det alltid besvärligt"


Ibland vill jag klippa av mig håret igen
Ibland vill jag spara ut det till en page
Ibland vill jag kunna ha det i en slarvig knut på skallen
Ibland vill jag permanenta små lockar av en page
Ibland vill jag ha långt böljande hår
Ibland vill jag bara gömma håret i en hatt
Ibland lider jag av beslutångest

Nej. Där ljög jag. Jag har alltid beslutångest.
Det spelar ingen roll om det handlar om att klippa sig eller köpa tandborste, tésort eller chips.

Kommentarer
Postat av: B

Sv; Dom flesta brukar ta bort dom för snygghetens skull och för att dom inte ska skada sig i dom.

Ja det gör ont för men man kan ju ge bedövning, fast Linda-mari ville inte göra det för det blöder så himla mycket :)

2011-03-18 @ 21:55:31
URL: http://beatricc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0