Hon är fin hon


Jag mötte upp Frida på Café Storgatan.

Ganska snabbt lämnade vi fiket för att promenera ner till parken.



Solen stekte lite för mycket så vi gick och köpte glass och svalkade oss under några pilar. Där satt vi i timmar och pratade om allt som vi missat ur varandras liv under sommarlovet,  om dialekter och skrattade tills vi kiknade.

Frida hade en himla fin röd cykel och världens mest somriga tröja på sig.

En himla bra dag, med en himla bra tjej. Så borde varje torsdag se ut.

Kommentarer
Postat av: B

Myyysigt! :)

2011-06-30 @ 21:06:13
URL: http://beatricc.blogg.se/
Postat av: Frida

Glömde ju att svara på din fråga... jag skrollar på R:en men inte så värst mycket. Jag pratar väl en blandning mellan skånska och småländska. Vissa ord uttalar jag väl mer skånskt än andra. Rolig fråga :) Dialekter är galet roligt att prata om. På den skola jag går på, går folk från hela landet vilket gör att dialekter är ett stående samtalsämne.

2011-06-30 @ 22:49:59
URL: http://www.septemberbacken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0