Igår

Det har klagats över att jag aldrig updaterar bloggen. Det är så trist att sitta inne vid datorn just nu. Jag vill bara vara ute och hitta på saker, jämt. Så här såg min dag ut igår...
Jag promenerade hem till Fanny.
Jag bar mina favoritshort och ett polkagris-linne till.
Vi la oss ute i solen, pratade viktig- och oviktigheter och sjöng med Veronica Maggio.
Sedan hoppade vi på cykeln och peppade varandra uppför branta backar.
Vi åkte till Jakobsberg med pendeln.
Medan Fanny testade kläder lekte jag med kameran och agerade smakråd.
När krafterna började sina satte vi oss ned med en varsin glass och lite godis.
Minimeloner är mina favoriter. Ungefär så såg min dag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0