Du fångar mig på bild. På bild på bild.


Jag är förälskad i kvällssolen och i min gamla sommarkofta som jag nästan glömt att jag hade.

Jag har lite panik över att jag ska packa. Jag ska nämligen följa med Frida och hennes familj till Lycksele i helgen. Vi ska bo på hotell, gå på djurparken, gå runt i affärer, kanske se bio och helt enkelt göra det som faller oss in.

Jag tar med mig kameran så ska ni få se sen! Men jag tror inte att jag kommer hinna skriva något mer innan jag åker(de hämtar upp mig efter jobbet imorgon). Måste packa nu(!!!)

Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Så himla vacker! <3



Hoppas du hade det trevligt i Lycksele :)

2011-07-11 @ 23:00:28
URL: http://rosaacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0