Dags att hitta på något innan jag somnar


Jag är så himla trött efter jobbet så vid 16-tiden hängde jag en handduk runt nacken och tog hundarna i koppel.

Vi gick och gick.

Tills vi kom fram till en grusväg som vi svängde in på. Vi fortsatte att gå och gå.

Tills vi kom fram till en liten grundvattensjö i skogen.

Det började regna precis när vi kommit fram, men det stoppade inte mig och Louie.

Vi tävlade om vem som simmade snabbast efter pinnar. Louie vann mest jämt.

Tindra stod bara uppe på land och gnällde åt oss när hon tyckte att vi simmade för långt ut.

Fin kväll med mina bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så härligt! Sommar!

2011-07-14 @ 23:05:11
URL: http://www.septemberbacken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0