Skynda fynda!


Idag passade jag på att besöka second-handbutiken eftersom att jag aldrig hinner dit när skolan är igång. Jag hittade lite fynd och bland annat detta skrivbord. Jag har länge sökt efter ett i denna modellen men alla har legat på 1500-3000kr så jag har valt att avvakta. Så idag stod det där, 400 kronor. Iiiiii, ska jag, ska jag inte?!
Pappa kom förbi för att hämta mig. En annan kvinna spanade också på det. Men köp det! Skynda dig nu! säger pappa. Han fixade ett släp med en gång. Så nu är det mitt.

Massa lådor med fina handtag. Däri kommer jag(om jag känner mig rätt) att ha organiserad oreda så att bara jag hittar det jag söker. För andra kommer det att se ut som fullständig oreda.

Här kommer jag att sitta och skriva, sy, teckna, blogga, kika ut genom fönstret och filosofera. Så himla fint!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så galet fint skrivbord! Känner igen det där med att man själv tycker att ens oreda är organiserad ;)

2011-08-23 @ 08:44:28
URL: http://www.septemberbacken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0