Kreativitetens baksida


Nu ska jag vara en tråkig bloggare igen. Jag ska nämligen städa mitt rum. Det behövs verkligen efter mitt syprojekt som jag höll på med hela kvällen igår.

När jag syr, tecknar eller pysslar av något slag slänger jag bara allt omkring mig. Vilket har resulterat i att det ligger sytrådar, måttband, saxar och tygstuvor överallt. Och inte nog med det så hade jag det stökigt i rummet innan jag satte igång.

Så dagens sysselsättning:
1. Städa rummet!
2. Duscha
3. Majbrasa

Det enda sevärda i mitt rum just nu är min Pelargon som håller på att blomma. Så fin, så fin!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography



Fin blogg!:D

Allt bra??

2011-04-30 @ 16:16:39
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0