Ett tips!

Ett tips om du vill göra en vän glad!

Välj en bild(jag valde en på mig och Felicia), gå in på Fuji's hemsida, där kan du välja vad du vill skapa med din bild. T.ex. en tröja, en kopp, en tavla, ett vykort mm.


Jag valde att göra en kopp med svart öra och överkant. Klicka hem!


På några dagar är den framme. Då slår du in den i julpapper i brist på vanligt inslagningspapper.


Om du julklappsstrejkar som jag, är det ytterst viktigt att skriva en förklarande text om varför du plötsligt, tre veckor innan julafton ger en present i form av en julklapp. 


Så det gjorde jag! Klart'!
Nu är det bara att räcka fram paketet till din vän och vara beredd på kramkalas.

Kommentarer
Postat av: B

Åh va fint! Vilket smart tips!

2010-12-07 @ 16:29:36
URL: http://beatricc.blogg.se/
Postat av: Felicia

Bra skrivit!! Du är en ÄKTA bloggerska mirre, min firre <3

2010-12-07 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0